mia sheridan
24.03.2017
İlk kitap olmasaydı, önce bu kitabı okusaydım daha fazla sevebilirdim hikayeyi, çok da kötü değildi. http://oldgirlsontheblog.blogspot.com.tr/2017/03/the-good-bad-and-gudubet.html#more
Baskı: Leo'nun Şansı