L
leonard

12.08.2014

6/10

Savaş sahnelerini atlayarak okudum, sıkıcı geldi. Sonu ise klişe bitti. Diğer kitapları daha iyiydi.

Baskı: Alaycı Kuş (Açlık Oyunları, #3)