cezmi ersöz
11.08.2013
Birkaç kelime ile özetliyorum: ağlak, bayağı, vakit kaybı. Bugüne dek okuduğum, okumaya çalıştığım en sığ, en tatsız kitaptı.
Baskı: Şizofren Aşka Mektup