H
hAnAJks

05.08.2014

10/10

Bu kitabi tam olarak sanirim 6ay once aldim yarisina kadar geldim ve biraktim ciddi anlamda beni.sıktigini hissetmisim ve yarim birakmistim. Keske devam etseydim . Bircok.bloger yorumu yuzunden ve Bloger Onur abla kesinlikle tekrar kaldigim yerden okumaya devam etmemi onerdi. Bende basladim tekrar.okumaya biraz.sıkilir gibi oldum ama sonra ... !!! Kahretsin ! Nasil bir yanilgiya dusdugumu farkketim. Kitap birden.bitti hemen.2.kitaba baslamam gerekbhemen seriyi tamamlamam lazim cok aacillllllllllll ! Fantastik kitaplara bayiliyorum ve.kesigillerede oyle

Baskı: Serseri (Dönüşüm Serisi, #1)