K
kugugukşu

12.08.2014

10/10

Bir süredir okuduğum kitaplardan bu kadar etkilenmemiştim ve buna bayıldım kesinlikle... Dublin Caddesi tadında çok tatlı bir kitaptı... Darısı diğer kitaplara... :) ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Baskı: Kaç Benimle (Seattle'da Benimle #1)