H
Hexe

02.04.2015

5/10

İlk kitaba göre çok çok vasat buldum.Heyecanı yoktu.Umarım üçüncü kitabı böyle yazmaz.Seriyi bitirmek için okur olurum sadece.

Baskı: Sihirler (Kanatlar, 2)