aprilynne pike
02.04.2015
İlk kitaba göre çok çok vasat buldum.Heyecanı yoktu.Umarım üçüncü kitabı böyle yazmaz.Seriyi bitirmek için okur olurum sadece.
Baskı: Sihirler (Kanatlar, 2)