B
busra09

17.02.2015

8/10

Aslında güzel kitaptı beğendim okunabilir ama efsane etkilenmedim ben. yani 1. sefer okunur ama 2.'ye kalkışmam. Akıcı dili de güzeldi ama benim favorilerim arasında değil

Baskı: Fısıltı (Fısıltı, #1)