
Pis Hikaye
yaşar kemal
K
kirmizikurnaztilki
02.08.2014
10/10
Bir kitap ancak bu kadar çelişki yaşatabilirdi sanırım. Hikayesinden bunca nefret edip diline, akışına bu kadar hayran kalmak! Hiç gereği yokken Yaşar Kemal'e bir kere daha hayran bırakan, adının hakkını veren inanılmaz pis bir öykü.
Baskı: Pis Hikaye