semih say
02.08.2014
çok güzel sürükleyici bir kitap. kesinlikle filmi bile çekilebilir. Okurken ekrandan ayıramadım gözlerimi. Tavsiye ettiğim arkadaşlarımdan memnun kalmayan olmadı.
Baskı: Deprem 17