F
ferraricemil

16.02.2015

10/10

Hüseyin bey ile Ankara da tanışma fırsatım oldu,kitap ını heyecan ile okudum,aynı zaman da beni çok yaraladı,teröre binlerce lanet okuyorum.

Baskı: Gözlerimi İstiyorum Komutanım