T
Taranis

16.02.2015

10/10

Şöyle söyleyeyim, kitabı bitirdiğimde tekrar okumak istedim o kadar sevdim. Çok şaşırtan bir kurgusu olmasa da olay örgüsü karakterler ve özellikle yazarın anlatımına bayıldım. Bir kitap etkileyebiliyorsa kalbine dokunuyorsa benim için o kitap şahanedir :) Ve Gül ve Avcı da fazlasıyla etkileyici .

Baskı: Gül ve Avcı