A
AGANTABURINA

28.08.2017

5/10

Sıkılmadan okunan akıcı bir kitap. Ressamın kitabın sonunda bahçede çizdiği resimlerden birini paylaşması bence güzel olurdu.

Baskı: Ressamın Bahçıvanıyla Marul Üzerine Sohbeti