
Noel'de Cinayet
agatha christie
D
denizeliklim
23.07.2014
8/10
Kitabı okurken şüphelenmediğim kimse kalmamıştı.Bence siz boşuna katili aramayın. Çünkü Agatha onu çok iyi saklamış.Ama şunu da söyleyeyim katil hakkında hiçbir ipucu vermeme yöntemini kesinlikle onaylamıyorum.Bence o zaman pek adil bir mücadele olmuyor. Çok güzel bir kitap ama keşke biraz daha ipucu olsaydı.
Baskı: Noel'de Cinayet