L
limonlukek

26.07.2014

10/10

Tam puan veriyorum hemde sonuna kadar.O kadar başka bir kitap ki ve o kadar çok ağladım ki...Gerçi ben her kitapta ağlarım ama bunda da çok ağlamıştım

Baskı: Ateşböceği Yolu (Ateşböceği Yolu, #1)