H
hAnAJks

12.07.2014

7/10

Ah !Vefa hanim yine aşmiş kendini desek Cuk diye oturur yerine !!! Bu kitapda gozum vardi.uzun suredir fakat yenisi.cikacagi.icin.beklemisdim ki bekledigimede deydi hem yarismadan.kazandim.hemde bu guzelim kitabi bir.anca.once.okuyup ufleyif taaf ettim :D #Yigit ile #Nil ... ! Gercekten bayildim onlara . Ha cogu yerde nile.deli olsamda hatta boynuna.sarilip onu nefessiz birakmayi.dusunsemde sonunda dogruyu secti :D Okumayananiz varmi.arkadaslar ?Ozaman hemen.okuyun.ulkemin guzel yaarlarida harika romantik komedi.yaziyorlar cunki !!! Yorumun kisasi makbuldur :D "Nefret cok tehlikeli bir duygudur. Fazla uc sinirlarda dolanirsan, bir bakmissin dengeni kaybedip askin icine dusmussundur !"

Baskı: Bana Prenses Deme!