M
Murat G.

19.07.2014

6/10

Kitaptan en beğendiğim 2 şiir; http://vinceverbatim.tumblr.com/post/92125933207/anahtar-deligi http://vinceverbatim.tumblr.com/post/92222748192/bu-adam

Baskı: Latin Amerika Şiirleri Antolojisi