D
danydarco

18.07.2014

2/10

Kitabın ismine aldanıp aldım ama malesef okuduğum en kötü siyasi kitaplardan birisi 2003-2004 arası avrupa birliği ve kıbrıs üzerine yaşananların basit bir şekilde tek taraflı anlatımından ibaret gerçekten bir Prof. e bir milletvekiline yakışmayacak sığlıkta bir kitap. Böyle bir kitabı basan yayın evine de ayrıca şaşarım .

Baskı: Avrupa Birliği mi? Türk Birliği mi?