T
tarih84

30.11.2012

9/10

Kitap tanıtımı yetersiz kalmış, yanlış yönlendiriyor. Kitap bakış açısı çok iyi. Hiç bir olay ya da hiç bir söz havada kalmıyor. Sevdim.

Baskı: Benden Çok Sevemezsin