mario mazzanti
12.07.2014
Ilk sayfalar oldukca sıkıcıydi ortalarda kurgu oturdu ve icine cekti ama katilin kim oldugu tahmin edilmesin diye oldukca zorlamis son sayfalarinda gerilim had safhadaydi yinede okumasamda olurdu diye dusunmedim deil
Baskı: Gördüğüne Asla İnanma