tarık tufan
16.03.2015
İlk 5-10 sayfasından sonra acaba yarım mı bıraksam diye düşünmüştüm ama iyi ki devam etmişim, çok etkilendim çok güzeldi. Kitabın ismi bile şiir gibi, içinde de birçok altı çizilecek cümleler vardı.
Baskı: Ve Sen Kuş Olur Gidersin