A
abdpasa

13.02.2015

9/10

Kitaptan kopma ihtimaliniz olmayan kitaplardan birisi daha..Çok sıcak anlatımıyla, mükemmel cümleleriyle sizi kitapla bütünleştirmeyi başarıyor yazar..Ve kitaptan aklıma gelen bir kesit: "..bu kadar kalabalık ve bu kadar sessizlik dikkat çekici. Yaz kalabalıkları gürültülü olur fakat kış kalabalıkları suskundur kimseler konuşmuyor..Kulaklarım üşüyor.." iyi okumalar...

Baskı: Bir Adam Girdi Şehre Koşarak