N
nrfsnn_

26.07.2014

6/10

Açıkçası Julia karakteri kitaba dahil olana kadar bir hayli sıkıcıydı okumak. Sonrasında eğlenceli bir hale gelse de işlenen cinayetler kanımı dondurdu. okunmasa da olur , çok daha güzellerini okudum. biraz zaman kaybı gibi geldi bana.

Baskı: Tetikçi (Tetikçi John Keller, #4)