V
velevki

02.03.2015

8/10

vay diyorum başka bir şey demiyorum çünkü eğer yazmaya başlarsam duramam kitabında bütün süprizi bozulur ama şok oldum kitabın sonunda ve neden neden diye gezindim bir kaç gün :(

Baskı: Sert Isırık (Chicago Vampirleri Serisi, #4)