S
Sevim Özmen

04.07.2014

10/10

Severek ve hissederek okuduğum içinde kendimden bir şeyler bulduğum ve okurken bitmesini hiç istemediğim bir kitap, Yazarı tebrik ediyor başarılarının devamını diliyorum ayrıca şiddetle tavsiye ediyorum...

Baskı: Aylardan Aşk (Sancaktarlar Serisi #1)