S
Sevim Özmen
04.07.2014
10/10
Severek ve hissederek okuduğum içinde kendimden bir şeyler bulduğum ve okurken bitmesini hiç istemediğim bir kitap, Yazarı tebrik ediyor başarılarının devamını diliyorum ayrıca şiddetle tavsiye ediyorum...
Baskı: Aylardan Aşk (Sancaktarlar Serisi #1)
