E
Elif **

04.07.2014

10/10

süperdi !! çok duygusaldı..son 20 sayfasında aralıksız ağladım sanırım :) Sam'in kızına olan davranışları, kızının hissettikleri ve Francesca'ya olan kötü kısmı aralıksız ağlattı beni. Ama gerçekten çok güzeldi herkese okuması için tavsiye ederim :)

Baskı: Zor Kadın (Marcelli #2)