S
summeren

22.04.2015

6/10

Dilinin çok ağır olduğunu söylemek yanlış olmaz herhalde.Türk klasikleri arasında olduğundan okunması gerektiğini düşünsem de öyle herkesin ilgisini çekebilecek bir kitap olmaıdığını da belirtmem gerek.

Baskı: Felatun Bey ile Rakım Efendi