shannon delany
28.06.2014
Serinin ikinci kitabıydı. 3.sü çıkmamış sanırsam. Bence başlamaya değecek bir seri değil. 1. Kitabın sonu meraklandırmıştı beni. O yüzden başlamıştım ama aksiyon yok, aşktan birsey anlamadım.
Baskı: 13: Dönüşümün Ardından