A
ayşenur...

25.06.2014

9/10

yine çok güzel bir kitaptı.ama nedense okurken bazen çocuksu bazen de karışık geliyordu.ama yine de muhteşem dersleriyle beni hemen not defterime yazmaya zorlamıştı adeta.harikaydı.

Baskı: Ölümsüz Kalp (Kayıp Gül, #2)