M
mehtappmy

25.06.2014

2/10

Büyük bir hevesle aldığım kitap tam bir hayal kırıklığı göstergesi... İçindeki hikayeler çok yüzeysel ve bir tat vermiyor.

Baskı: Eşimle Tanışmayı Unutmuşuz