sema maraşlı
25.06.2014
Büyük bir hevesle aldığım kitap tam bir hayal kırıklığı göstergesi... İçindeki hikayeler çok yüzeysel ve bir tat vermiyor.
Baskı: Eşimle Tanışmayı Unutmuşuz