S
SiHiRLi_PeRi

23.06.2014

9/10

Duygu yüklü güzel bir kitaptı,birtek sonu beni tatmin etmedi kötü bir son değildi kesinlikle ama eksikdi.Daha açık yazardım ama o zaman ciddi spoiler vermiş olurum :) Sanki seri havası vardı kitapta ki o zaman sonuna laf edemezdim.Ama seri olduguna dair herhangi bir kanıt bulamadım.

Baskı: Evine Hoş Geldin (Eternity Springs #1)