nancy grossman
23.06.2014
Amishleri öğrendim bu kitapla, Eliza'yı sevdim. Biraz yüzeysel olabilir ama güzeldi. Sanki kitabın devamı varmış gibi bitti. Kim bilir vardır belki de..
Baskı: Uzak Ülke