rainer maria rilke
21.06.2014
kitabı bitirdim ama bir kitapta yazım hataları vardı ve çeviriyi beğenmedim orjinal dilinden çeviri yapılınca şiir olduğu için çok dikkatli düşünerek okudum bana beklediğim hissi veremedi kitap:( yine de benim puanım rilke'nin kitabı olduğu için
Baskı: Düşten Taç