Tarot ve Çikolata
Tarot ve Çikolata

marian keyes

F
fndkkk

06.07.2014

5/10

bu zamana kadar okuduğum en kötü marian keyes kitabıydı..Allahtan yazarın kitaplarını okumaya bu kitaptan başlamamışım..yoksa kesinlikle yüzüne bakmazdım.. :(

Baskı: Tarot ve Çikolata