
Rahmet Yolları Kesti
kemal tahir
M
metastatic
11.04.2020
9/10
Kitabı aslında giriş cümlesi çok güzel özetlemiş; "Ahlak düzeni sağlam olmayan ve soyguncularıyla başa çıkamayan bir toplum-ruhunda arta kalmış barbarlık duygusunun da baskısıyla- soyguncularına karşı hayranlık duyar." Andre Maurois. Benim fazla bir şey söylememe gerek yok. Bizim vurduğumuz yerde mi kalmış ki kitabı yorumlayalım :)
Baskı: Rahmet Yolları Kesti