M
metastatic

11.04.2020

9/10

Kitabı aslında giriş cümlesi çok güzel özetlemiş; "Ahlak düzeni sağlam olmayan ve soyguncularıyla başa çıkamayan bir toplum-ruhunda arta kalmış barbarlık duygusunun da baskısıyla- soyguncularına karşı hayranlık duyar." Andre Maurois. Benim fazla bir şey söylememe gerek yok. Bizim vurduğumuz yerde mi kalmış ki kitabı yorumlayalım :)

Baskı: Rahmet Yolları Kesti