
Tutku ve Dantel
suna uysal
1/10
berbat bi kitap ! hediye olan bir kitaptı ve ben bu kitaba zaman ayırdığım ve okuduğum için gerçekten pişmanım yazar hangi amaçla yazmış, yazmak için mi yazmış nabmış çözemedim ! bana kalsa puan bile vermem ama puan vermek zorunda olduğum için 1 ! ama bence -1 !!!
Baskı: Tutku ve Dantel