D
doğa ece

10.06.2014

10/10

bu kitabı insan nasıl sevmeyebilir ya ? bu kitap seride en sevdiğim kitaptı ölürüm patch sana ya of ! ama norayla çok tatlılar canlarım benim

Baskı: Çığlık (Fısıltı, #2)