N
nrchn

07.06.2014

6/10

Kurgusu güzeldi ama birşeyler eksikti bence .hazeli bir türlü anlamadim .madem ali herşeyi biliyordu neden bu kadar uzatti herşeyi .bazı bağlamlar hoşuma gitmedi .konu güzel ama hazelin aşkı sıkmıştı beni :(

Baskı: Hazel (Aşk Serisi # 1)