
Hazel (Aşk Serisi # 1)
tayfun şahin
E
eylül pirayesi
08.09.2013
5/10
şükür bitti dediğim ve anlatımını çok basit ve sıkıcı bulduğum bir kitap oldu..devamını okumayı bile düşünmüyorum..ne iğrenç bi baş karakterdi..mantıyı eliyle yemesi yapmacık tavırları..sıkıntı basıyor insanıı :)
Baskı: Hazel (Aşk Serisi # 1)