V
velevki

09.02.2015

7/10

karakterler bu kadar genç olmasa sanki daha inadrıcı olacak gibi geldi bana ilk kitapta da bunu hissetmiştim 2.de de ama kitap insanı sarıp sarmalıyor konu ilgi çekici 2 kitapla beraber düğümler biraz daha çözülüyor ve 3 kitap'ı daha çok beklemeye başlıyorsunuz .kitapta bası hatalar vardı çeviriden kaynaklı ama onun dışında celena prensi seçmeli diyorum prensin bir numaralı fanıyım , yaşasın prens dorian :))))))))))))))

Baskı: Karanlık Taç (Cam Şato, #2)