ahmet ümit
28.05.2014
Her zaman ki Ahmet Ümit tadı vardı diyebilirim.Kurgu ve anlatım yönünden başarılı bulsam da karakter ve sonu itibariyle zayıf kalmış.Buna karşın sürükleyici bir kitaptı.Ahmet ÜMİT hayranı olarak yine de beğendim.
Baskı: Patasana