U
uğurbocugu

17.09.2013

6/10

İlk kitap kadat hoşuma gitmedi. Yazar alacakaranlık serisinden, Harry Potterdan ve açlık oyunlarından çok etkilenmişe benziyor bir an okudugum kitaplardan kısımlar okuyormuşum gibi geldi. 3. kitabı alır mıyım bilemiyorum.

Baskı: Büyü Ustası (Study, #2)