banana yoshimoto
06.04.2012
uzun zamandır okuduğum en iyi kitaptı. kitap kahramanın okyanusa duyduğu bağlılık ve tsugumi'ye duyduğu sevgi beni çok etkiledi.
Baskı: Elveda Tsugumi