V
venediklii

31.03.2013

7/10

yer yer aynı şeylerden bahsetse de konu bakımından çok beğendiğim bir kitap oldu.Kitabı okuma zamanlamam da bir o kadar güzel oldu.İlaç gibi geldi :)

Baskı: Aynalar Koridorunda Aşk