M
mustafasahin

29.03.2012

10/10

Üniversite'yi Çanakkale'de okuyan birisi olarak bu kitabı okurken çok etkilendiğimi özellikle belirtmek isterim. Gözünde ciddi ciddi canlandırabiliyor insan anlatılanları. Bambaşka bir deneyim oluyor gerçekten.

Baskı: Diriliş: Çanakkale 1915