vefa enver
23.05.2014
Çok beğediğimi söyleyemeyeceğim. İlk başlarda gidişatı biraz güzeldi ama sanırım üst üste vefa olmuyormuş :) Güzeldi, hoş bir romantik komedi okumak isteyenlere tavsiye edebilirim.
Baskı: Aşk Kumarı