
Kırmızı Karanfil
elio vittorini
1/10
Güzel konu, kötü bir kitap. Taslak halinde yazılmış gibi sanki. Olaylar arasında geçişler bağlanmadığından okumak,bağdaştırmak çok güç oldu benim için. Arka plandaki tarihi olaylara tam giriş yapılırken birden kesilmesi, konunun havada kalması da cabası. Beni boğan bir kitapla da tanışmış oldum böylece.
Baskı: Kırmızı Karanfil