F
firebender

21.05.2014

6/10

Güzel başlıyor orjinal bir konu gibide,şimdi ne olacak diye heyecan yapıyorsun zaten başlarda ,dövüş sahneleride fena değil ama sonra teen age sarıyor ortalığı ki ; amanın onun kokusu ,amanın herkesin korktuğu adam hatuna gelince salaklaşıyor ( Ahhh Ahhh JZB bir sendin kendine hakim ) vs vs ayrıca seri ama sonu "hııııı ne olacak "diye bitmiyor okunur mu okunur ama ölünüp bitilmez

Baskı: Mabet ( Gölgediyarlar Muhafızları # 1 )