O
ozgevedugme

17.06.2014

8/10

akıcı, güzel bir kitaptı, bazı yerlerinde gözyaşlarımı tutamadım, Mi Mi ve Tin Win'in hikayesi hem içime umut verdi hem de yüreğimi burktu...

Baskı: Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler; Ve Yalnızca Diğer Yarımız O Sesi Duyar