manuel puig
02.12.2014
Seneler önce okumuştum. İkinci okuyuşum. Yine çok beğendim harikaydı. Kahramanların arasında geçen diyaloglar, hissettirmeden sizi duygudan duyguya, düşünceden düşünceye sürüklüyor.
Baskı: Örümcek Kadının Öpücüğü