yaşar kemal
20.02.2015
Dörtlemenin en güzel kitabıdır bana göre. Tasvir ancak bu kadar güzel yapılabilirdi.
Baskı: Karıncanın Su İçtiği (Bir Ada Hikayesi, #2 )