İ
İrmakcbn

20.02.2015

10/10

Dörtlemenin en güzel kitabıdır bana göre. Tasvir ancak bu kadar güzel yapılabilirdi.

Baskı: Karıncanın Su İçtiği (Bir Ada Hikayesi, #2 )